Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

IV etap programu Być jak Ignacy

Młodzi Odkrywcy zrealizowali czwarty etap programu Być jak IgnacyFundacja PGNiG im. Ignacego Łukasiewicza,który dotyczył ,, Ekologii wody”. Uczniowie pracowali metodą projektu, sformułowali pytanie badawcze i hipotezę związaną z oczyszczaniem wody. Uczniowie poznali rodzaje mieszanin i sposoby ich rozdzielania. W czasie prac badawczych rozdzielali mieszaniny wody z substancjami z życia codziennego m.in. wodę z piaskiem, olejem, barwnikami spożywczymi, kawą, soczewicą, cukrem. Zbudowali filtr za pomocą, którego rozdzielali mieszaninę wody z ziemią i barwnikami spożywczymi. Sprawdzali jaki materiał z życia codziennego sprawdzi się najlepiej jako filtr do rozdzielania mieszaniny wody z ziemią. Uczniowie przedstawili innym uczniom wyniki uzyskane w czasie realizacji projektu, przeprowadzili akcję wśród społeczności szkolnej dotyczącą sposobów oszczędzania wody, zorganizowali warsztaty dotyczące oczyszczania wody, a także zaprojektowali grę planszową dotyczącą ,,Ekologii wody”. Zorganizowali rozgrywki z wykorzystaniem zaprojektowanej gry. Realizacja tego etapu programu zachęciła uczniów do podejmowania kolejnych działań na rzecz ekologii.